למה לא יוגשו ארוחות במרבית הטיסות לאומן?

ארי וידר | צילום: אילוסטרציה No Comments on למה לא יוגשו ארוחות במרבית הטיסות לאומן?
20:19
30.04.24
מוטי הלפרין No Comments on נתניהו במתקפה חריפה על היועמ"שית: "מפקירה את הזירה"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

למעלה מ-22 אלף יהודים צפויים להמריא בימים הקרובים לאוקראינה במטרה לשהות בציונו של רבי נחמן מברסלב באומן בראש השנה.

ברשות שדות התעופה נערכו בכוחות מתוגברים על מנת לאפשר את יציאתם המכובדת של עשרות אלפי הטסים לאומן, וגם באומן נשלמות בשעות אלו ההכנות לקראת בואם של המוני המתפללים והלוגיסטיקה הרבה הנדרשת לאירוח הרבבות.

אולם, רבים מחסידי ברסלב מתרעמים על כך שבניגוד לשנים עברו, ועל אף המחיר הכלכלי היקר בטיסה לאומן בראש השנה, הם לא יזכו לארוחה בטיסתם לאוקראינה.

"כידוע לשדה התעופה מגיעים כמה שעות לפני הטיסה, והטיסה עצמה גם היא אורכת כ-3 שעות, ועד שאתה מגיע לאומן אתה יכול להיות כמעט יום שלם ללא אוכל" אומר לאתר 'קול חי' אחד הטסים "אם עד עכשיו לפחות קיבלנו ארוחה בטיסה כפי שמקובל בטיסות, עכשיו נודע לנו שלא תהיה ארוחה בטיסה וזה דבר לא מקובל בכלל" הוא אומר בכעס.

מבדיקת אתר 'קול חי' עולה כי אכן במרבית הטיסות לאומן לא יוגשו ארוחות וזאת כחלק ממדיניות החברות UP של אל על ואוקראיין אינטרנשיונל האוקראינית. במקרה של חברת UP הרי שהיא מוגדרת כטיסת לואו קוסט שבה אינה מוגשת ארוחה ומי שמבקש יכול לרכוש תמורת כמה עשרות שקלים אוכל על הטיסה.

בכל הנוגע לחברת אוקראיין אינטרנשיונל מתברר כי בחודשים האחרונים הונהגה מדיניות חדשה בחברה לפיה לא יוגשו ארוחות בטיסה מישראל לאוקראינה ככל הנראה בעקבות זאת שהמתחרה העיקרית היא חברת UP שאף היא אינה מגישה אוכל בטיסותיה, וזאת על אף שחברת אוקראיין אינטרנשיונל אינה מוגדרת כטיסת לואו קוסט.

"אנחנו משלמים מספיק כסף על כרטיס, כמעט כמו כרטיס לארה"ב, למה שלא יפרגנו לנו ארוחה" שואל אחד הטסים.

למרות זאת מרגיע אחד הגורמים המעורים בטיסות לאומן ואומר: "טיסה לאומן לוקחת 3 שעות בלבד, ולא צריך לעשות מזה עסק. מי שרוצה שיביא סנדוויץ' מהבית. זה לא משהו שמכוון נגד הטסים לאומן אלא זו המדיניות היום, בפרט שלאורך השנה מחירי הטיסות לאומן נעים סביב ה-200 דולר בלבד".



0 תגובות